Ze života koučky - poprvé

20.03.2017

Vždy jsem si psala deníky, jeden čas sdílela své soukromí i na blogu a dnes jsem se rozhodla, že některé momenty ze svého života budu sdílet i s Vámi. Věci, zkušenosti, události, které jsou osobní, ale dotýkají se i mého pracovního života a mého povolání koučky a lektorky.

A proč byste měli tyto články číst?

Odhalím Vám kousky své duše, svých myšlenek a kroků, které mě posouvají směrem Ke štěstí. Také proto, abyste viděli, že i já mám svoje bubáky, se kterými pracuji. Budu Vás tu také inspirovat vlastními zážitky, ale také informacemi, které můžou popostrčit i Vás. Zkrátka tu odhalím své slabé i silné stránky. Půjdu z kůží na trh.

A dnes první odhalení, první zpověď.

Nevlastním televizi, na televizi se dívám jen na návštěvách a už vůbec nesleduji zprávy. Důvodem je to, že nepotřebuji zahltit své večery vším možným negativním, co se v našem blízkém i dalekém okolí děje. Nejsem ignorant, to důležité a podstatné se ke mně dřív nebo později donese. Prostě si radši vezmu knížku nebo si najdu na internetu film nebo dokument, na který mám zrovna chuď a náladu.

O to víc mě potěšilo, když jsem byla oslovena televizí Prima, zda bych mohla pohovořit do večerních zpráv o štěstí.

A teď sledujte ty myšlenky, které mi naskakovaly: JÁ??????? Opravdu jáááááá????? To nemůžu. Můžu????? Jo, asi můžu. Před kameru????? To nemůžu!!!!!!! Nebo můžu?????? Jak budu vypadat? O čem tam budu mluvit? Co si o mně budou lidi myslet? Co si já o sobě budu myslet? Co si vůbec o sobě myslím? A tisíce proč jo a proč ne.

A tak jsem se statečně (s knedlíkem v krku a velkou nervozitou) postavila před kameru. A mluvila o tématu, které mě tak baví.

Zas jsem o kousek posunula svou komfortní zónu. A byla na sebe hrdá, že jsem se nezalekla této výzvy.

A také vděčná, že i reportéry zajímají pozitivní témata. Že i do večerních zpráv chtějí něco hezkého a milého (téma, ne mě).

Ty pocity, když jsem včera čekala, jestli nějaké katastrofa neodsune téma štěstí na druhou kolej a já měla ve společnosti kamarádů koukat sama na sebe, jak mluvím (vážně, bez úsměvu, důležitě) v televizi. Připadala jsem si trochu trapně, hrdě, vtipně..... Příště už to bude lepší, slibuju.

Ale jsem tam, ať si já i ostatní myslí, co chtějí. Štěstí je důležité a já si stojím za tím, že se pro něj můžeme rozhodnout.

A tady to máte https://play.iprima.cz/zpravy-ftv-prima/zpravy-ftv-prima-19-3-2017 v čase 24:07 - reportáž o štěstí.

Vaše koučka Ke štěstí

Míša


* Ke štěstí *  Míša Turjančíková, Dvořákova 1843, Kadaň, 432 01
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky