MDŽ

06.03.2018

Ještě dnes si pamatuji, jak jsme v bývalém zaměstnání polemizovali o tom, jestli nezadané, svobodné, bezdětné ženy mají nárok slavit MDŽ.

Nevím, jaký názor na to máte Vy, ale já jsem pro to slavit každý den. A oslavovat naše ženství je krásné, ať už je 8. březen nebo ne. A pokud i v tento den přiletí květina, dárek, úsměv nebo milé slovo, rozhodně se mu nebudu vyhýbat.

A jak to máme v dnešní době s tím naším ženstvím?

Hodně z nás se pod tlakem single života, manažerských pozic a obracením rolí v soukromém i pracovním životě naučilo postarat o sebe bez pomoci. Umíme si navrtat poličky, vést fungující firmy, zařídit opravu aut... Fungujeme více či méně v mužské energii a na tu naši jemnou, smyslnou, ženskou zapomínáme. Netančíme, nezpíváme, netvoříme. Jsme občas uhnané životem, prací a povinnostmi.

Stávají se z nás (snad jen) poloviční muži v ženském těle. A divíme se, že se necítíme naplněné, sebevědomé, krásné a milované.

I já to tak dlouho měla. A pak jsem začala na sobě pracovat, abych si ve chvílích, kdy nemusím plánovat, zařizovat a jít si za svými sny a cíli, mohla dopřát ten luxus být křehkou vílou a nechat o sebe pečovat.

Stále ještě nejsem stoprocentní, stále je co zdokonalovat. I teď mě ještě dokáže zarazit a překvapit, když potkám muže z "doby Oldřicha Nového", který mi pomáhá oblékat a svlékat bundu, otvírá mi dveře a je galantní, starostlivý a pečující. Ale když ho nechám, cítím se opravdu krásně a bezpečně. Zas se ve mně o trochu více probouzí ta něžná i vášnivá, sebevědomá a hravá žena. A ta je podle mého názoru pro opačné pohlaví velmi přitažlivá.

A tak nabádám nás ženy, dovolme mužům projevit jejich galantní mužskou stránku. A neřešme, co bude, až (nebo když) nás Oldřich opustí. Nejen na MDŽ.

A nabádám i vás muže, dejte nám pocítit to, že můžeme být křehkými květinami. Vrátíme Vám to v kuchyni nebo v posteli. A nezapomeňte na MDŽ.

* Ke štěstí *  Míša Turjančíková, Dvořákova 1843, Kadaň, 432 01
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky