Muška jenom zlatá?

20.03.2018

Dnešek je označen jako mezinárodní den štěstí. Ale co znamená to slovo o šesti písmenech?

Každý z nás si pod tímto pojmem představí pravděpodobně něco trochu jiného. Nemůžu mluvit za ostatní a tak Vám (zase) napíšu, jak to mám já.

ŠTĚSTÍ

Protože jsem člověk zaměřený na vztahy a pocity (a nemáme to tak všechny ženy?), je pro mě důležité být obklopena "těmi svými". Sdílet své sny, touhy, zážitky, ale také nelehké chvíle s lidmi, kteří jsou blízcí mému srdci. Povídat si, smát se, objímat a někdy jen tak být.

Velké štěstí jsem našla i ve svém povolání, které mi dává smysl, přináší radost a baví mě čím dál víc. Posouvám se, rostu, učím se. A když se mi někdy zdá, že vše nejde tak rychle, dobře a snadno, podívám se do své sklenice úspěchů. Je plná důkazů, jak dlouhou cestu jsem ušla, kolik jsem toho překonala a za co všechno se můžu pochválit.

Další neodmyslitelnou součástí mého pocitu "Š" je to, jaký vztah jsem si dokázala vybudovat sama k sobě. Že vím, co je pro mě důležité a můj život je v souladu s těmito hodnotami. Že se mám ráda se všemi svými plusy i mínusy. Že mám svou nejlepší kámošku vždy po ruce.

Dokážu být a jsem vděčná za zdánlivé maličkosti, věci, které se můžou zdát samozřejmé. Já vím, že nejsou. Jsem zdravá, mám střechu nad hlavou, jídlo, vodu a spousty a spousty drobných radůstek pro potěšení těla i ducha (horká vana, dobrá káva, kniha před spaním, slunce na mé tváři a tak bych mohla pokračovat donekonečna).

A i když to za oknem dnes ještě nevypadá, dnes je první jarní den. Období prvních květů, voňavého vzduchu, procházek, výletů plných sluníčka, pikniků a bosých nohou v trávě. Už jen to těšení se mi vyvolává úsměv na tváři.

Z těchto maličkostí splétám síť mého štěstí a spokojenosti. To je to málo, které dělá hodně.

* Ke štěstí *  Míša Turjančíková, Dvořákova 1843, Kadaň, 432 01
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky