Malé ohlédnutí

08.11.2016

I když jsem člověk, který radši hledí dopředu, občas je fajn mrknout i za sebe a zamyslet se, zhodnotit...... Dnes jsem po dlouhé době vytáhla na světlo světa mých 5 vteřin slávy (článek v časopisu Žena a život) a usmívala se sama na sebe.

Na konci loňského a začátku letošního roku jsem měla jasnou vizi a časový plán, jak a kam se můj život bude ubírat.

Ale občas je to jak v tom rčení....člověk míní a život mění.

Chtěla jsem letos dosáhnout na další sportovní metu 13ti kilometrový závod Spartan Race. A bohužel (nebo možná bohudík, kdo ví?!) jsem nestartovala ani na tom "krátkém". Mé tělo začalo stávkovat a vyřadilo mě i z běžného provozu na tři měsíce.       Ze začátku jsem se s tou situací dost prala, ale nakonec jsem si pár závodů užila alespoň jako dobrovolník. A i to někdy stačí jako motivace na další rok a další závody.

A možná i díky tomu jsem měla příležitost najít další vášeň POLE DANCE.

A také jsem měla jasno, jak rychle začnu "zhmotňovat" své další sny a touhy. I tady se mé plány měnily ze dne na den.

Dnes jsem vděčná za čas, který jsem mohla díky tomu naplno strávit se svou rodinou, když bylo potřeba. A také za to, že už se nehroutím ze změn a že se věcem umím postavit čelem tak, jak přicházejí.

Ale proč to ohlédnutí právě dnes????

Právě proběhl první trénink Monkeys v Kadani, ožila myšlenka na "kroužek" pro děti, které se budou hýbat, skákat, plazit, běhat a bude je to bavit. A mě také.

Mé dnešní poselství světu a Vám je, občas nám život klade do cesty překážky a věci se mění ze dne na den, občas nejdou věci tak rychle, jak bychom chtěli. Ale když po něčem toužíš, o něčem sníš a něco opravdu chceš, dokážeš i nemožné. Když si budeš stát sám za sebou, žít podle svých hodnot, můžeš žít svůj život.....

Ke štěstí


* Ke štěstí *  Míša Turjančíková, Dvořákova 1843, Kadaň, 432 01
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky