Chyby a přešlapy v podnikání

03.06.2017

Nedávno jsem vedla zajímavý rozhovor, kde jsme se, kromě jiných věcí, dotkli i mého podnikání. Toto téma si v hlavě rekapituluji v posledních dnech i já sama.

A tak jestli Vás zajímá, jak jednoduché (nebo složité?) je postavit se na vlastní nohy a podnikat na vlastní triko a jestli nelituji svého rozhodnutí, tady najdete odpovědi.

Lituji svého rozhodnutí opustit zaměstnání a vydat se na nejistou cestu na volné noze? Rozhodně ne.

Když se ohlédnu za sebe, těch důvodů je několik. Když je potřeba, mám čas na to a na ty, kteří jsou pro mě důležití, a nemusím se nikoho žádat o dovolení. Protože k tomu JÁ si dám svolení velmi ráda. Protože vstávám s pocitem, že má práce mi dává SMYL, a když si vybavím své klienty a jejich měnící se životy, cítím velkou vděčnost za úžasný nástroj, díky kterému můžu být průvodcem na jejich cestě ke štěstí.

Na přednáškách potkávám mnoho zajímavých lidí a je mi ctí inspirovat je myšlenkami a technikami, které jim mohou pomoci v různých situacích a tématech. Protože i u sebe vidím velké pokroky a posuny.

Je to jednoduché? Rozhodně není. Do podnikání jsem vstupovala s velkou naivitou a nadšením.

Jestli jsem si myslela, že díky podnikání budu pracovat méně, tak jsem se mýlila opravdu hodně. Ale ten čas, který investuji, se mi vrací díky pozitivním pocitům i ohlasům.

Bylo potřeba se toho hodně naučit a tento proces neskončí nikdy. Byla jsem postavena před spoustu výzev, se kterými jsem se musela poprat. A prožít si na vlastní kůži hodně chyb a pokusů a omylů, aby vše fungovalo tak, jak potřebuji. Nikdo mě nevedl za ruku a nikde jsem si cestu neulehčila.

A pokud se mě ptáte, jestli bych se na tuto cestu vydala bez této "naivity"? Možná ne, ale to už dnes nezjistíme. Jsem ráda, že jsem tuto vlastnost měla a pořád ji mám. Velké sny a vize vyžadují velké odhodlání a nenechat se odradit dočasnými neúspěchy. A přináší po čase své ovoce.

Dnes už vím, že (nejen) chybami se člověk učí a posouvá.

A co když vy, pokud máte v plánu postavit se na vlastní nohy, se můžete poučit z přešlapů někoho jiného? Výzvami, kterým čelil někdo druhý, vy už můžete projít snadněji a s větší lehkostí? Jako koučka rady nedávám, ale jako někdo, kdo už zažil pokusy a omyly, Vám ráda předám typy, které by se mi na začátku hodily. Co není potřeba, bez čeho se neobejdete, co dělat víc a dřív a co nechat být, co je důležité a co není. Ráda Vám věnuji svůj čas a informace nastřádané životem.

Objednej si skype konzultaci plnou typů a rad na zlato.

* Ke štěstí *  Míša Turjančíková, Dvořákova 1843, Kadaň, 432 01
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky