Bouřlivá období

30.10.2017

Včera jsem i přes nepříznivé počasí vyrazila na další cestu do Tachova. Televizi obvykle nesleduji, ale varování, aby lidé pokud možno nevyjížděli, jsem viděla i já. Trochu mě to rozhodilo. A ani pohled z okna na nepříjemných pocitech neubral. Udělala jsem, co bylo v mých silách, abych schůzku přesunula, ale nepovedlo se. Neříkám, že jízda byla úplně klidná. Obavy ale byly daleko horší než realita.

A co mi po tomto výletě došlo?

Každý v životě zažíváme větrná a bouřlivá období, takový život prostě je. A krásné na tom je, že i tato období začínají a končí. Vždycky.

A jak se s tím vypořádávám já?

  • Udělám to nejlepší, co můžu, abych takovým situacím předešla. Protože prevence je vždy lepší než "hasit" následky vichřice.
  • Když projíždím orkánem, ať už vozem nebo v životě, zpomalím a vnímám, co to se mnou (a mým autem) dělá. Když je potřeba, klidně i několikrát zastavím, abych se nadechla a načerpala sílu.
  • I v těchto okamžicích se najdou slunečná místa a okamžiky. Na ty se zaměřuji.
  • Procházím vším s vědomím konce. Ani slunečno, ani zataženo netrvá věčně.
  • Když na to sama nestačím, řeknu si o pomoc. Není to známkou slabosti, ale síly a důvěry.
  • I větrem a bouří procházím s ohledem na ostatní.
  • Na konci se pochválím, že jsem vše zvládla.
  • Jsem na sebe hodná.
  • Když je po všem, dobíjím baterky.
  • Jsem tu, což znamená, že jsem zatím ustála naprosto vše.

A večerní zpráva od mého bývalého klienta byla potvrzením mých myšlenek.

A jak to máte vy? Co nebo kdo Vám pomáhá překlenout nelehká období?

V životě mě trápila spousta věcí, z nichž většina se nikdy nestala.
                                                  Mark Twain

* Ke štěstí *  Míša Turjančíková, Dvořákova 1843, Kadaň, 432 01
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky