Zdánlivé maličkosti

05.02.2017

V měsíci lednu jsem pořádala na různých místech workshopy na téma vize na rok 2017 spojené s tvořením vision boardu (nástěnky snů a přání). 

Ještě tento týden bude možnost zúčastnit se pro tento rok poslední akce 2017 ke štěstí tentokrát v Kadani.

https://www.facebook.com/events/1839910432949048/

A já věřím že ti, kteří mají svou nástěnku z workshopu  hotovou, už sklízejí první plody nebo alespoň již klíčí zasetá semínka.

Já bych se s Vámi ráda podělila o to, jak to mám se zhmotňováním snů a přání já. Tentokrát ne těch, které přeměním na cíle a jdu za nimi díky své píli, odhodláni, vytrvalosti, odvaze a také akčním krokům. Dnes to bude spíš o víře nebo důvěře v to, že se věci dějí "samy" jen za pomoci pozitivního myšlení a nastavení mysli.

V mém životě tyto principy fungují už dlouho "objednáváním" volných parkovacích míst a podobných drobností. Do dnes mám v hlavě příběh, jak jsme šly s kamarádkou na oběd a zrovna si povídaly o tom, že ten rok by měl být na přání ještě rychlejší než ty předchozí. Když jsme přicházely k námi vybrané restauraci, věděly jsme, že chceme sedět na zahrádce. Z dálky už bylo vidět, že jsou všechna místa obsazená. A než jsme došly, "náš" stůl se uvolnil. Náhoda?!

Dnes mi zas bylo dopřáno. Jela jsem z malého výletu, kde byla mlha a pronesla jsem: "....už bych potřebovala zas sluníčko, trochu načerpat energii.....". Než jsme dojeli domů, u nás svítilo slunce.

Dva dny zpátky jsem si uvědomila, že i když letos sníh zavítal i do města,  já ještě nebyla bobovat. A tak ráda bych si, než zmizí úplně, dopřála tu dětskou radost ze zimních radovánek. Když jsem dnes dostala pozvání od rodiny, že mužů jít s nimi, odmítla jsem. Nejsem vhodně oblečená, obutá, bla bla bla. Jak to nakonec dopadlo? Svištěla jsem s neteří z kopečka, pištěla a smála se jak malá.

Protože někdy nevadí, když vnější okolnosti nejsou ideální, důležitý je ten pocit, který máte, když překonáme ta svá "ale" a dopřejeme sobě i světu možnost plnění svých snů. 

A jak to máte Vy? Jdete svým snům a přáním naproti nebo jim házíte klacky pod nohy? 

A na takových "zdánlivých maličkostech" se můžeme učit, že i ty velké věci fungují úplně stejně. Já to zažila a zažívám stále.

 I sdílení mých životních zkušeností dostaneš na workshopu 

2017 ke štěstí v Kadani dne 9.2.2017 od 17 do 20 hodin.

* Ke štěstí *  Míša Turjančíková, Dvořákova 1843, Kadaň, 432 01
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky