Stává seVám to taky?

06.09.2017

Něco potřebujete. To známe asi všichni.

A přesně víte, odkud by TO mělo přijít. A je úplně jedno, jestli jde o pracovní nabídku, podporu, pohlazení, splnění snu....

Jako koučka, zaměřená na řešení, jsem tímto "posedlá" asi ještě víc než ostatní. Najdi si cíl, motivaci, ale také způsoby a prostředky, jak ho dosáhnout.

Ale mám i druhou tvář. Někdo by mohl říct ezotero tvář, ale já jí říkám "mé vděčné já".

Toto mé Já uvnitř sebe ví, že někdy stačí mít sen nebo jen myšlenku. A jeho splnění nebo její zhmotnění dost často přijde ze zcela nečekaných a nevymyšlených zdrojů.

Může to vypadat a znít jako kouzla a čáry, ale já věřím tomu, že to je moc zákona rezonance. Jinými slovy: co zaseješ, to sklidíš.

A když vypustím tlak a lpění svojí hlavy a zapojím důvěru, vděčnost a pocity v oblasti srdce, i zázraky se můžou dít. A Vy i já dostaneme to, po čem toužíme a o čem sníme.

* Ke štěstí *  Míša Turjančíková, Dvořákova 1843, Kadaň, 432 01
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky