Můj rok 2017

09.01.2018

Blížil se konec roku a s ním i pár dní bez ježdění a plného nasazení. I přesto, že jsem cítila, že bych potřebovala vypnout, plán byl pracovat, připravovat, uzavřít rok 2017 a hezky si nastavit rok nový.

Co myslíte? Vyhrál plán nebo potřeba?

Už 23. prosince mi mé tělo dalo jasnou stopku a já trávila předvánoční noc s kyblíkem u postele a mezi horečkou a křečemi jsem se snažila nemyslet na to, že možná zažiji první Vánoce jen ve své vlastní přítomnosti. Ale ráno moudřejší i zdravější večera a tak mohl proběhnout Štědrý den ve společnosti mých milovaných.

A pak už to šlo ráz na ráz a já opravdu vypnula a to doslova na režim Mimoň. Dovolila jsem si hodit za hlavu výčitky a užívala, prožívala, byla.

Ještě teď se dostávám do tempa, ale vím, že jsem jen dostala to, co jsem si přála.

Ohlédnutí zpět také neuteklo a já si říkám, že těch 365 dní, kterým říkáme rok, může začít a skončit kdykoliv.

A tady ho máme, můj rok 2017 ve všech barvách (a to nejen duhových).

Byl to rok plný na pocity, lidi i zážitky. Byla jsem veselá i smutná, odvážná i vystrašená, líná i aktivní, otevřená i uzavřená, nadšená i váhavá, ve společnosti i o samotě, pochybovala jsem i podporovala, potkávala jsem a poznávala, učila se, vzdávala se i věřila, posouvala se i stála na místě.....

Trávila jsem čas s rodinou, kamarády, zvířaty, starými i mladými lidmi, muži i ženami....

Zjistila jsem, že je jedno, kde jsem, důležité je s kým. Zjistila jsem, co chci a co rozhodně ne.

Byla při největším zázraku života...

Uvědomila jsem si, že každý z nás se potřebuje cítit milovaný, důležitý, potřebný...

Naučila jsem se, že na všechno nemusím stačit sama a také že "být součástí" neznamená ztratit svobodu...

Vzpomněla si, že ty velké výzvy, kdy si říkám: "Proč já? Proč teď?" můžou být darem.

Několikrát se rozhodla a šla do akce, i když výsledek byl nejistý. A odměna přišla velmi rychle, i když odjinud, než bych dokázala vymyslet.

Najela jsem tisíce kilometrů a vyslechla desítky příběhů. Uronila kaluž slz a prodloužila si smíchem život o roky.

Odškrtla si několik splněných přání.

Četla jsem, pekla, tvořila, houbařila, výletila, tančila, zpívala, slavila, doprovázela děti na závody, byla v novinách i televizi, pracovala, odpočívala, vypila jsem litry kávy, darovala, dostávala, usmívala se a objímala. A někdy jsem prostě jen byla.

A když přišel čas, rozloučila jsem se slovy: "Děkuji, děkuji, děkuji."

A jaký bude další rok? Má přání a vize už se rýsují v mé hlavě. A ty Vaše si můžete přijít zhmotnit na workshop Visionboard aneb 2018 Ke štěstí .

* Ke štěstí *  Míša Turjančíková, Dvořákova 1843, Kadaň, 432 01
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky